Followers

One Million Problems

Hi & Hello bloggers :)


Hasrul, I'm sorry what i've done towards you. I believe that everything happen have a reason. Kalau boleh, aku pun taknak kau sakit. Aku pun taknak benda ni jadi, tapi nakbuat mcm mana kan? Benda memang nak jadi pun. Aku taktahu lah lepas ni apa pulak kan? Sorrry, aku tahu semenjak dua ni memang aku je yang asyik buat hal kan. It's already 5th month and still counting. Macam macam benda dah jadiii, kan? Aku sayang kau, tapi kau mesti susah nak percaya kan yang aku syg kau. Hihi, Only god know how much I loved you :) 


Admit it, akuuuu memang selalu cakap je pandai. Kan? Aku memang nak berubah. Tapi takkan lah nak berubah sekelip mata kan? I need time to change.. B, I'm not a good lover. I'm not like everyone else. I'll try to change for our relationship. Srsly, I miss how happy I was with you :( B, aku taknak apaaaa pun dari kau. Aku just nak kau sayang aku jeee. Aku takmintak pun kau pujuk aku ke apa. Aku nak kau sayang aku je B! Dah banyak kali kan aku buat kau sakit. I'm stupid in love! No matter what is, I'll never let you go.. B, aku sayang kau sgtsgt. Entah laa mcm mana nak explain tah. Walaupun aku yang buathal, memang susah kan nak percaya. Tapi aku tetap sayang kau. Haha :)


I want to thank to Hasrul for making me laugh when I'd almost forgotten how to. Life is unpredictable. If I'll die today, you know what I'll do? I'd spend 23 Hours with you. You may ask and think about the last hour. You know what? I'd spend it looking for a person who will love you the way I do. Maybe, Just maybe someday, you'll understand just how much I loved you.. You can call me sucker, I don't care because I'm not a good lover. Muhammad Hasrul B. Hasnan, You mean the world to me. Just so you know :")